Pokaż listę

Rozmowa z Małgorzatą i Krystianem Podbielskimi dla Magazynu Estate

Jak dwie strony tej samej monety. Od 8 lat z sukcesami tworzą wspólnie markę prestiżowego biura nieruchomości w Warszawie. O najwyższej jakości obsługi klienta segmentu premium rozmawiam z Małgorzatą i Krystianem Podbielskimi z En Casa Premium Real Estate.

Krótki wywiad dla magazynu Estate przeprowadzony przez Dominikę Mikulską z Małgorzatą oraz Krystianem Podbielskim. Tekst o zasadach działalności biura nieruchomości, o pracy z zespołem oraz o usługach w segmencie premium, czyli o tym jak współpracować z klientem na najwyższym poziomie


...
DM: „Łączymy nieprzeciętne nieruchomości z wyjątkowymi ludźmi” – motto z Waszej strony przykuło moją uwagę. Na czym zbudowaliście Wasz wyróżnik?

MP: Ludzie zawsze byli i są dla nas najważniejsi. Mam tutaj na myśli zarówno klientów, jak i zespół ludzi, który tworzymy. Bez nawiązywania wartościowych relacji nie bylibyśmy w tym miejscu. Dzięki atrakcyjnym nieruchomościom, które posiadamy w ofercie, oraz wyjątkowym i wymagającym klientom, których obsługujemy, znaleźliśmy swoją niszę na rynku.

KP: Z różnych względów od początku naszej działalności całą uwagę skupiliśmy na sektorze nieruchomości premium. Przede wszystkim kierowaliśmy się fascynacją rynkiem dóbr luksusowych. Nie mniej ważna była, wspomniana już przez Gosię, możliwość poznania ludzi, których potrzeby wykraczają poza standard. Mam tu na myśli zarówno właścicieli nieruchomości, jak i klientów zainteresowanym zakupem lub wynajmem. Pracownik korporacji, freelancer czy przedsiębiorca – każda z tych osób jest odmienna i na swój sposób wyjątkowa. Niezmiernie ważna jest dla nas możliwość poznania każdego z osobna.
...

DM: „Każdy ma taką reputację, na jaką ciężko pracuje”, powiedziała w wywiadzie w poprzednim numerze Joanna Malinowska - Parzydło, która gościła na naszych łamach. Czy praca nad marką biura nieruchomości to ciężka praca?

MP: Jeśli masz dobry i zaufany zespół, to jest czysta przyjemność. Najważniejsze, aby od początku zdefiniować, jak chce się być postrzeganym. Co chcemy, aby inni o nas mówili. Jeśli to ustalimy i będziemy posługiwać się wspólnym językiem, to ciężka praca zamieni się w satysfakcję czerpaną z każdego nowego wyzwania. Wizerunek biura i jego marki jest dla mnie równoznaczny z budowaniem zaufania. I tu widzę ogromną rolę samego pośrednika nieruchomości we współpracy z klientem. Marka to dla niektórych tylko ogólna opinia. W bezpośredniej współpracy z klientem najważniejszy jest agent oraz to, w jaki sposób postrzega go klient. Jeśli jest dobry, to marka mocno go wspomaga. Jeśli sam nie budzi zaufania, to marka niewiele pomoże.

KP: Nad postrzeganiem marki En Casa pracuje dział marketingu, którym kieruje Gosia. Jednak nie mogę pominąć faktu, że w naszej pracy bardzo ważna jest rola całego zespołu. To my każdego dnia spotykamy się z klientami, budujemy bezpośrednie relacje, potwierdzamy lub zaprzeczamy wizji marki.

Jako zespół mamy wspólne wyobrażenia tego, jak chcemy być odbierani przez klientów. Ta wizja jest spójna z naszymi wartościami i dzięki temu jesteśmy autentyczni w tym, co robimy. Na pewno też jest łatwiej pracować w firmie, której 

...

DM: Jak zdefiniowaliście zakres obsługi premium? Jakie są jej filary?

MP: Nie wiem, czy nazwałabym to usługą premium czy po prostu usługą wysokiej jakości z troską o klienta. Naszą ofertę oraz podejmowane działania dopasowujemy do sytuacji oraz wymagań poszczególnych klientów. Działamy dyskretnie, szybko i kreatywnie. Zawsze dbamy o ich interes, w końcu niejednokrotnie powierzają nam miliony złotych. Najważniejszym filarem jest dla nas pełne zaufanie – klienta do nas i odwrotnie. Tylko dzięki temu możemy poznać prawdziwe intencje klienta oraz jego wymagania wobec nas.

KP: Drugim filarem jest realizowanie powierzonych nam zadań tak samo dobrze, niezależnie od wysokości prowizji i zlecenia, którym zajmujemy się w konkretnym momencie. Za każdym razem staramy się dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Wartości, jakie przyświecają naszej organizacji oraz wykonywanej pracy, to: szacunek, zaufanie, lojalność.

...

DM: W jaki sposób przygotowujecie członków zespołu, by unieśli odpowiedzialność, jaka wiąże się z wizją Waszej marki?

MP: Nie musimy ich do tego przygotowywać. Sami doskonale rozumieją przekaz, który wiąże się z naszą marką, utożsamiają się z nią. Każda z osób już od początku doskonale wie, czym i w jaki sposób się zajmujemy. To jest wręcz główny powód, dla którego chce z nami pracować.

KP: Zespół En Casa tę wizję współtworzy. Za to ich bardzo doceniamy.


Więcej pytań i odpowiedzi z tego artykułu przeczytasz na: LINK, a jeśli chcesz poznać cały magazyn to zachęcamy do pobrania za darmo i poznania lepiej branży nieruchomości LINK Życzymy miłej lektury.


Pokaż listę
Droga Użytkowniczko, Drogi Użytkowniku!
Przed skorzystaniem z serwisu, który dla Ciebie przygotowaliśmy, czujemy się w obowiązku aby poinformować cię o kilku kwestiach technicznych.
W celu zapewnienia najlepszego doświadczenia z korzystania z serwisu możemy dostosowywać treści oraz wyświetlać reklamy na podstawie twoich poprzednich aktywności.
Ma to na celu ułatwienie Tobie szybszego dotarcia do poszukiwanych informacji oraz interesujących Ciebie ofert. Tego typu profilowanie nie ma wpływu na ofertę, jaką widzisz/otrzymujesz na stronie, służy jedynie prezentowaniu w pierwszej kolejności treści, które mogą być dla Ciebie bardziej interesujące.
W związku z tym prosimy o wyrażenie zgody na stosowanie narzędzi do profilowania celem dostarczania optymalnych treści dla Twoich poszukiwań.
Na co wyrażasz zgodę?
Klikając „ZGADZAM SIĘ” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych, w tym w celu profilowania (automatycznego, anonimowego dopasowania treści strony i reklam na podstawie Twoich poprzednich aktywności) przez En Casa Małgorzata Podbielska, ul. Jedwabna 3, Milanówek, 05-822, Milanówek NIP 8381745941. Zgoda dotyczy Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług w Internecie. Możesz nie wyrazić zgody niemniej wiąże się to z brakiem możliwości korzystania z naszych usług. Możesz również uniemożliwić łącznie twojego urządzenia ze zgromadzonymi danymi poprzez usunięcie plików cookie z Twojej przeglądarki. Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych osobowych oraz Twoich uprawnień z tym związanych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Informacje o administratorze Twoich danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest En Casa Małgorzata Podbielska, ul. Jedwabna 3, Milanówek, 05-822, Milanówek NIP 8381745941.

Jakie dane będą przetwarzane
Będziemy przetwarzać następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje zgodnie z informacją dotyczącą działań realizowanych przez naszych partnerów technologicznych – lista partnerów technologicznych znajduje się na stronie polityki prywatności.

Cele przetwarzania danych osobowych
Twoje dane zgromadzone w trakcie korzystania ze strony internetowej będą używane w celu marketingowym w tym w celu profilowania w szczególności:
  • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w Internecie,
  • w celach badań analitycznych w celach marketingowych,
  • w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach,
  • w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług,
  • w celach marketingowych naszych partnerów, polegających na dopasowaniu treści i reklam w Internecie,
  • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, w celach badań analitycznych w celach marketingowych,

Jeśli wyrazisz na to zgodę będziemy przetwarzać Twoje dane, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach. Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

Twoje prawa
Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć usuwając pliki cookie zapisane w Twojej przeglądarce.
Zgodnie z prawem przysługuje Ci prawo do:
  • dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania.

Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz na stronie Polityki Prywatności.
Nie teraz
Zgadzam się