Wywiad z Małgorzatą Podbielską dla magazynu BUSINESSWOMAN & life. Concierge – osobisty doradca dla wyjątkowego klienta
Concierge – osobisty doradca dla wyjątkowego klienta. Wywiad z Małgorzatą Podbielską dla magazynu BUSINESSWOMAN & life.
Elżbieta Jeznach: Branża nieruchomości staje się coraz bardziej dojrzała, a klienci wymagający. Czym biuro nieruchomości może jeszcze zaskoczyć klientów?
Małgorzata Podbielska: Myślę, że nie chodzi tutaj o zaskoczenie, tylko takie podejście do klienta, aby wybierając dane biuro nieruchomości, czuł się on w pełni usatysfakcjonowany. Kluczem do sukcesu są, moim zdaniem, dwa słowa: „ekspert” i „profesjonalizm”. Co to znaczy? Rynek dojrzał, a klienci zrozumieli, że pośrednictwo nieruchomości warto przekazać w ręce ekspertów. Czy zauważyła Pani, że zawód pośrednika jest dostępny niemalże dla wszystkich, ale tylko nieliczni pozostają i są skuteczni? Tak jak dentysta naprawia zęby, prawnik prowadzi rozwody, pośrednik sprzedaje nieruchomości. Nie może tego robić „przy okazji”, bez pasji i kultury osobistej oraz zaangażowania. Każdy pośrednik powinien dysponować przede wszystkim fachową wiedzą, niezbędną nie tylko do wykonywania zawodu, ale także do tego, aby być w nim najlepszym. Klienci są coraz bardziej wymagający, świadomi tego, czego oczekują od biura nieruchomości. I najlepsze biura tym oczekiwaniom chcą sprostać, traktując je jak coś normalnego, a nie fanaberię klienta.
EJ: Dla wymagających klientów najlepsze biura stwarzają możliwość korzystania z usług concierge dla nieruchomości. Kto to taki?
MP: To prawda. Concierge to osobisty doradca, który z oddaniem zadba o każdy szczegół transakcji. To osoba, która otacza opieką klienta oraz wszystkie jego inwestycje. Pomaga i doradza w każdej sytuacji. Concierge świetnie zna klienta, jego styl życia, pracę, pasje – to niezwykle ważna kwestia, ponieważ dzięki tej wiedzy może zawężać lub rozszerzać dla niego oferty, propozycje, dbać o każdy szczegół współpracy. Concierge to pośrednicy najlepsi z najlepszych. Klienci doceniają taką współpracę, ponieważ nadal na rynku nie jest łatwo znaleźć zaufaną osobę o najwyższych kompetencjach. W naszym biurze także doceniamy naszych klientów, dlatego starannie dobieramy zespół, zapewniając przywilej obsługi o podwyższonym standardzie.
EJ: Skąd pomysł na taką usługę także w En Casa Premium Real Estate?
MP: Pomysł wziął się stąd, że… świetnie znamy naszych klientów. Wiemy, że niezmiernie cenią swój czas oraz wiedzę innych. Takim właśnie osobom proponujemy najbardziej rozwiniętą formę współpracy, czyli opiekę concierge. Prywatny doradca drobiazgowo dopasuje się do najbardziej wyrafinowanych potrzeb i oczekiwań, spełniając niestandardowe prośby i życzenia. Nasi doradcy wyróżniają się wąską specjalizacją w zakresie nieruchomości luksusowych i klasy premium. Mają dostęp do najlepszych ofert na rynku, które często nie są dostępne publicznie. W wielu przypadkach są to prawdziwe perełki. Wiemy, gdzie warto zamieszkać i które nieruchomości będą zyskiwały na wartości, podnosząc prestiż ich właścicieli i mieszkańców. Warszawa nie ma dla nas tajemnic.
EJ: Państwa marka w kategorii „Lider najwyższej jakości obsługi klienta w obrocie nieruchomościami” otrzymała statuetkę podczas tegorocznej gali Polish Businesswomen Awards. Co wyróżnia doradców En Casa na tle konkurencji?
MP: Myślę, że dwie podstawowe kwestie, od których rozpoczęłam naszą rozmowę – profesjonalizm pracowników oraz to, że każdy z nich jest ekspertem, dążącym do perfekcji. U nas nie ma mowy o bylejakości i wyłącznie chęci szybkiego zarobku. Takie postępowanie w naszej branży, w czasach ogromnej konkurencji, to równia pochyła dla firmy. Wysoki status naszych klientów wymaga od nas wysokiej elastyczności. Nasi pośrednicy świetnie zdają sobie sprawę z tego, że czas wolny dla naszych zapracowanych klientów to dobro luksusowe. Dzięki concierge z En Casa klient będzie mieć tego czasu więcej. Kultura, wiedza i doświadczenie doradców En Casa sprawdzą się w każdej sytuacji i pomogą przejść przez każdy etap współpracy bezpiecznie, spokojnie i bez męczących formalności.