Content marketing: Jakie przynosi korzyści?

Content marketing to pojęcie, o którym mówi się coraz więcej i coraz częściej. Firmy wyprzedzają się w nowych pomysłach na teksty, strony internetowe, czy blogi. Małgorzatę Podbielską, firma Verseo zapytała o nasze firmowe działania content marketingowe w En Casa.

Jeśli chcesz istnieć w Internecie i w oczach klientów, jako ekspert, po prostu musisz to robić. W naszym biurze strategia content marketingowa realizowana jest konsekwentnie niemalże od samego początku działania firmy. – powtarza Małgorzata Podbielska

W naszym segmencie nie ma miejsca na neutralność i nijakość. Tu działają tylko najskuteczniejsi i najpiękniejsi. Klienci, którzy są zainteresowani ofertami premium, chcą wiedzieć, że kupują od mających dostęp do najlepszych apartamentów i chcą dokonywać transakcji w przyjemnym, dopracowanym otoczeniu. A właściciele nieruchomości muszą wiedzieć, że sprzedaż odbędzie się na najlepszym, najbardziej efektywnym i efektowym poziomie, bo tylko z taką firmą chcą się wiązać. Nie ma miejsca na niedopracowany opis, nieatrakcyjną ulotkę lub baner. Tu wszystko musi być dopięte na przysłowiowy ostatni guzik, bo tylko wtedy dodajemy prestiżu nieruchomości. Dzięki temu możemy sprzedać obiekt za wysoką lub nawet wyższą cenę od pierwotnie zakładanej – wyjaśnia Małgorzata Podbielska.

To jest tylko wycinek z całego wywiadu z Małgorzatą oraz wartościowego poradnika o content marketingu.

Zapraszamy na stronę Verseo, gdzie znajdziesz cały artykuł [ LINK ], a osobiście polecamy również ich usługi.

FORMULARZ

Umów się z nami na spotkanie
i odkryj nowy komfort obsługi