Wyjątkowe święto: Dzień Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami

En Casa zespół

W kalendarzu są takie daty, których nie można pominąć. Jedna z nich wypada dokładnie 30 marca. To Dzień Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami czyli nasze święto! To idealna okazja, żeby podziękować agentom, którzy są z nami od samego początku i przyjrzeć się ich ścieżce kariery.

Data 30 marca została ustanowiona jako pamiątka zawarcia jednej z największych w historii transakcji kupna – sprzedaży nieruchomości. W 1867 roku amerykański rząd nabył od carskiej Rosji działkę na terenie dzisiejszej Alaski. Licząca około 1,5 mln km2 posesja została sprzedana za zawrotną na tamte czasy kwotę 7, 2 mln dolarów amerykańskich. Cała historia ma polski wątek – w negocjacjach brał udział polski generał Włodzimierz Bonawentura Krzyżanowski, brat cioteczny Fryderyka Chopina. Choć od zawarcia wspomnianej umowy minęły długie lata, to jest to dobry pretekst, aby podziękować naszym agentom. 

Nieprzeciętni agenci to nasz klucz do sukcesu

En Casa to zespół 30 niezwykle skutecznych i pracowitych agentów nieruchomości. Po latach działania na rynku nie mam wątpliwości, że to właśnie nieszablonowi ludzie, z którymi mamy przywilej pracować, są powodem naszego powodzenia. Choć merytoryczna wiedza z zakresu prawa, podatków czy ustaw o nieruchomościach jest niezwykle ważna, to jednak podejście do klienta i otwartość na jego potrzeby to kluczowa kompetencja każdego agenta. Ale dziś nie o klientach. W dniu święta – jako współwłaścicielka biura – chcę skupić się na naszych agentach, bez których ciężko by było mówić o naszych wynikach. 

Ludzie – niezmienna wartość w niepewnych czasach

Jesteśmy stali w uczuciach, a agenci zostają z nami na długie lata. Ich praca i zaangażowanie to nieoceniony wkład w rozwój marki na rynku. Część z naszych agentów od samego początku budowała charakter, styl pracy i wartości naszej firmy. Oprócz tego, że realizujemy wspólnie projekty, to lubimy się jako ludzie, co sprawia, że codzienne działania są przyjemnością. To także ogromna wartość dla naszych klientów – mogą mieć pewność, że będą od początku do końca obsługiwani przez jednego agenta, który jest zaangażowany w ich proces. 

Wiemy, że rozwój silnej marki wymaga wielu zmian i proaktywności. To jednak nie dotyczy kwestii zespołu – stawiamy na długofalową współpracę i sprawdzonych ludzi, na których można polegać w każdej sytuacji. 

Miłość od pierwszej transakcji…

… tak można określić uczucia, jakie do naszej agentki – Renaty Jaworskiej, żywią klienci. Renata dołączyła do naszego zespołu 9 lat temu, wtedy gdy firma wyglądała zupełnie inaczej, a słowami napędowymi były jedynie “perspektywa i przyszłość”. Wizja rozwoju zachęciła Renatę do tego, żeby zacząć z nami działać i zostać naszą biznesową partnerką. Od samego początku imponowała nam jej otwartość i gotowość do zdobywania wiedzy o nieruchomościach oraz zaangażowanie w sprawy klientów. Oni również szybko zauważyli jej poświęcenie i umiejętność wsłuchiwania się w konkretne potrzeby. Współpraca z Renatą uświadomiła nam, że możemy mieć w zespole prawdziwych profesjonalistów, których znakiem rozpoznawczym jest najwyższa jakość pracy i nieprzeciętna obsługa klienta. 

Do dziś wspominamy jedną z pierwszych transakcji Renaty. Sprzedaż apartamentu na Ochocie była niezwykle trudnym casem pod względem prawnym – to wtedy uświadomiliśmy sobie, że dla naszej agentki nie ma zbyt trudnych spraw. Pomimo upływu lat i ogromnego doświadczenia, Renata stale się szkoli i rozwija, aby obsługiwać klientów na najwyższym poziomie. 

Zespół En Casa 2013 rok
Renata Jaworska, Krystian Podbielski, Małgorzata Podbielska – Zespół En Casa rok 2013

Potrójny wzrost kompetencji i energii do pracy

Kolejny rok przyniósł nam szybki rozwój, dużo nowych doświadczeń i pewność, że chcemy dalej rosnąć w siłę. Jasno określiliśmy nasze priorytety – chcieliśmy stać się atrakcyjnym biurem nieruchomości nie tylko dla klientów, ale również dla naszych partnerów i pracowników. W 2014 roku do naszego zespołu dołączyły kolejne trzy osoby (które są z nami do dziś) i każda z nich była strzałem w dziesiątkę. Choć to zupełnie różne historie łączy je fakt, że do dzisiaj jesteśmy zadowoleni z wyników ówczesnej rekrutacji. 

Karolina Szwenger – Tchorek szukała zawodowej zmiany i była gotowa wykorzystać swoje doświadczenie korporacyjne i biznesowe. Lata pracy w dużych firmach nauczyły ją skutecznej pracy w zespole, samodyscypliny i szukania zadowolenia w tym co robi. Słuchanie potrzeb klienta, pełne zaangażowanie, wiedza i spokój na każdym etapie transakcji pozwalają jej świadczyć najwyższej jakości usługi. Karolina stawia na wysoką jakość i płynność komunikacji pomiędzy stronami transakcji. Dlatego klienci tak często do niej wracają. Razem z nimi doceniamy ją także za empatyczne i profesjonalne podejście do wspólnych działań. Współpracownicy i klienci wiedzą, że można na niej zawsze polegać i liczyć na jej pełne zaangażowanie.

Kolejna osoba to Anna Wieruszewska, którą poznaliśmy jako klientkę. Krystian miał przyjemność ją obsługiwać, a później ją zrekrutował – choć mamy wątpliwość czy nie zrekrutowała się sama ;-). Ania przez wiele lat zajmowała się organizacją luksusowych ślubów zagranicznych i od zawsze pracowała z bardzo wymagającym klientem. Ania, jak sama o sobie mówi, specjalizuje się w łączeniu ludzi. Ta umiejętność niezwykle przydaje się w naszej branży. Ania jest niezwykle stanowcza, ale do naszego zespołu wnosi także dużo duchowości – najlepiej opisują to jej słowa: „uwierzyłam w cuda i uwzględniam je w statystykach”. Więcej o jej historii można przeczytać w premierowym wydaniu magazynu ENTRADA, do którego udzieliła wywiadu. 

Trzecim, niezwykle ważnym elementem tej układanki, jest nasz obecny lokalny ekspert z Wilanowa – Piotr Wilczyński. Doświadczenie zdobywał w dużych korporacjach oraz firmie deweloperskiej. Kiedyś zamknięty w sobie introwertyk, dziś pewny siebie, najlepszy lokalny ekspert ds. nieruchomości. Cechuje go pracowitość i nastawienie na wyniki – od lat jest naszym topowym agentem, który wielokrotnie pokazywał, że niemożliwe jest możliweJego wyniki oraz skuteczność każdego roku nas zdumiewają. Dzisiaj jest ekspertem nie tylko na rynku wtórnym, ale z sukcesami zarządza procesem sprzedaży w En Casa na rynku pierwotnym. Oprócz tego jest również managerem zespołu naszych ekspertów w dzielnicy Wilanów. 

Krystian, Marta, Anna, Małgorzata, Renata, Karolina, Piotr – zespół En Casa rok 2015

Myśląc o naszym zespole, wiem, że nie ma w nim przypadkowych osób i o każdym mogłabym napisać osobny artykuł. Jednak dziś, w dniu historycznego wydarzenia sprzedaży Alaski, skupiłam się na pierwszym etapie tworzenia historii firmy En Casa. Celebrując nasze święto, uświadamiam sobie ponowie, że naszą siłą są ludzie, którzy każdego dnia spotykają się z klientami i dbają o wizerunek firmy. Ich wyniki – w 2021 roku każdego dnia sprzedawali nieruchomości za łączną wartość 1 mln zł – napawają mnie dumą i wyostrzają apetyt na więcej!

FORMULARZ

Umów się z nami na spotkanie
i odkryj nowy komfort obsługi

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EN CASA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Studencka 55, 02-735 Warszawa, moich danych osobowych w postaci: imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu, w celach marketingowych, w tym do przesyłania mi ofert dotyczących usług w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami (w tym ofert dotyczących nieruchomości) oraz informacji na temat prowadzonej działalności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od EN CASA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Studencka 55, 02-735 Warszawa, komunikacji marketingowej oraz informacji handlowych, w tym ofert dotyczących usług w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami (m.in. ofert dotyczących nieruchomości) oraz informacji na temat prowadzonej działalności, poprzez:

*  pola wymagane

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EN CASA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Studencka 55, 02-735 Warszawa.… czytaj więcej