Współpraca dwóch liderów: co zyskali Klienci na współpracy z najlepszą agencją Trójmiasta?
Najlepsi na rynku? To śmiała deklaracja, którą często trudno poprzeć dowodami. Chyba że jest ona bardziej konkretna, jak np.: najlepsi na warszawskim rynku nieruchomości premium. Wówczas z mgły wyłaniają się konkretne dzielnice, budynki i ludzie… Założona przez Małgorzatę i Krystiana Podbielskich En Casa Premium Real Estate od lat współpracuje z najlepszymi na rynku, także jeśli chodzi o inne biura nieruchomości premium w Polsce. Połączenie ogromnych potencjałów dwóch liderów rynku nieruchomości – ze środowiska warszawskiego i trójmiejskiego przyniosło, i cały czas przynosi, Klientom ogrom korzyści.
White Wood (Trójmiasto) i En Casa (Warszawa) to łącznie:
– 4 właścicieli,
– 60 skutecznych agentów nieruchomości,
– 6 kreatywnych osób w dziale marketingu,
– 10 pracowników aktywnie wspierających sprzedaż,
– a także dziesiątki wspólnych transakcji i zadowolonych klientów!
Z myślą o Kliencie świadomym
Gdy klienci pytali nas o ciekawe nieruchomości na sprzedaż w Trójmieście, początkowo kusiło nas, by podjąć wyzwanie. To co nas powstrzymało przed takim krokiem to świadomość, że zdobycie know-how i pozycji eksperta na jednym rynku zajmuje (dosłownie) lata. To efekt pracy, szkoleń, setek transakcji i dziesiątek inspirujących osób, które dołączyły do naszego zespołu w trakcie tej nieruchomościowej podróży. Nie próbowaliśmy powtarzać tego efektu na nowym dla nas rynku. Zamiast tego postawiliśmy na sprawdzonego partnera o równie silnej pozycji i wąskiej specjalizacji
– mówi Małgorzata Podbielska, Managing Partner En Casa Premium Real Estate.
Prowadzone przez Annę i Pawła Podbielskich White Wood Nieruchomości to na Pomorzu lustrzane odbicie En Casa, zarówno pod względem niesamowitego zespołu, jak i najlepszych na swoim rynku wyników. Ta współpraca dostarczyła i dostarcza naszym agentom mnóstwo nowych kontaktów, ofert, ale też zaplecza w postaci wspólnych narzędzi i systemów.
Dwa razy więcej korzyści
Agenci z En Casa doskonale wiedzą, jak wycenić penthouse na Mokotowie, czy jaką dobrać strategię sprzedaży willi w Wilanowie, a zespół White Wood wie, jakie nowe inwestycje są planowane w Gdańsku i gdzie znajdują się perełki off-market Pomorza. Razem to daje naszym Klientom bezcenny kapitał wiedzy, której nie sposób zdobyć nigdzie indziej
– mówi Małgorzata Podbielska, Managing Partner En Casa.
Co jeszcze na tej współpracy zyskują Klienci?
Większy dostęp do różnorodnych ofert, wgląd w oferty off-market pochodzące z zupełnie innego rynku w obszarze komercji, gruntów i nieruchomości mieszkalnych premium, wsparcie lokalnych ekspertów, korzystających z wypracowanych przez lata procesów, płynną i bezproblemową obsługę wymagających projektów, takich jak zamiana mieszkań czy zakup gruntów inwestycyjnych na linii Warszawa-Trójmiasto, szybki czas reakcji zarówno na warszawskim, jak i trójmiejskim rynku, olbrzymie ułatwienie podczas poszukiwania „second home” nad morzem.
A to wszystko ubrane w przyciągające uwagę treści, za którymi stoją działy marketingu En Casa i White Wood Nieruchomości. Od tradycyjnych mediów po nowoczesne platformy online, te działania marketingowe są kompleksowe i skierowane do różnych grup docelowych. Zintegrowanie działań marketingowych pozwala nam osiągnąć większą skalę i większy zasięg. Kampanie reklamowe, strategie content marketingu, a także obecność w mediach społecznościowych – te wszystkie kroki są planowane i realizowane z myślą o maksymalizacji efektów. A to nie tylko zwiększa widoczność ofert, ale także przekłada się na skuteczniejsze transakcje i satysfakcję klientów.
Precyzyjne targetowanie sprawia, że docieramy do konkretnych grup docelowych i zwiększamy szanse na pozyskanie klientów zainteresowanych naszą ofertą. Regularnie analizujemy wyniki kampanii, zachowania użytkowników, trafność słów kluczowych, efektywność poszczególnych kanałów, tak aby móc na bieżąco optymalizować działania. Łączymy wiedzę lokalnych agentów z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi.
Zarówno w En Casa, jak i w White Wood Nieruchomości dbamy o to, żeby na naszych kanałach znalazły się wartościowe treści na temat rynku nieruchomości premium, do czego wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie i zdobytą wiedzę. Takie podejście nie tylko buduje pozycję ekspertów, ale także przyciąga uwagę klientów poszukujących profesjonalizmu i rzetelności.
Relacja oparta na zaufaniu
Większość firm unika tego typu kolaboracji (nie bez przyczyny), obawiając się o bezpieczeństwo danych, czy konkurencję. Skąd się wzięła w En Casa ta odwaga do współpracy z innym liderem nieruchomości? Głównie z dwóch powodów: po pierwsze, prywatna relacja braci Podbielskich, oparta na najtrwalszych, solidnych więzach, po drugie – wypracowywana przez lata pozycja obu firm, która jest gwarantem bezpieczeństwa zarówno En Casa i White Wood Nieruchomości, jak i klientów. Każda branżowa nagroda, transakcja off-market, bezpieczna inwestycja, to nie tylko świadectwo jakości dla potencjalnego Klienta, ale też sygnał że takiemu partnerowi naprawdę można bezpiecznie zaufać.
Oferty nieruchomości, które posiadają nasze biura, mogą zostać szybciej sprzedane, gdyż skala działań jest o wiele większa. Klient nie traci niepotrzebne czasu. Poprawia to też skuteczność prowadzonych działań marketingowych
– mówi Krystian Podbielski, Managing Director En Casa.
Współpraca En Casa z White Wood Nieruchomości to nie tylko strategiczne partnerstwo. To także harmonijne uzupełnianie się nawzajem. Mamy nadzieję, że zarówno nasi obecni Klienci, jak i ci, którzy odkryją nas w przyszłości (być może poprzez White Wood Nieruchomości!), docenią tę wyjątkową i innowacyjną współpracę, która redefiniuje standardy bezpiecznych relacji biznesowych w branży nieruchomości premium.