Myślisz “najwyższa jakość obsługi klienta” – mówisz En Casa!
22 kwietnia 2017 r. w Hotelu Bellotto odbyła się gala Polish Businesswomen Awards, podczas której nagrodzono wybitne osobowości, instytucje, przedsiębiorstwa i marki z całej Polski. W atmosferze czuć było profesjonalizm i innowacyjność, czyli główne cechy laureatów konkursu.
Jedną z dziesięciu konkursowych kategorii były “Nieruchomości i budownictwo”. Właśnie w niej nasze biuro zostało uhonorowane tytułem Lidera Najwyższej Jakości Obsługi Klienta w Branży Nieruchomości!
To wyjątkowe wyróżnienie jest dowodem na naszą nieustanną determinację w dążeniu do świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz naszą niezachwianą troskę o satysfakcję klientów.
Rynek nieruchomości znacznie dojrzał, a klienci zrozumieli, że pośrednictwo nieruchomości warto przekazać w ręce ekspertów. Każdy pośrednik powinien dysponować przede wszystkim fachową wiedzą, niezbędną nie tylko do wykonywania zawodu, ale także do tego, aby być w nim najlepszym. Klienci są coraz bardziej wymagający, świadomi tego, czego oczekują od biura nieruchomości. I najlepsze biura tym oczekiwaniom chcą sprostać, traktując je jak coś normalnego, a nie fanaberię klienta.
Profesjonalizm naszych agentów oraz to, że każdy z nich jest ekspertem, dążącym do perfekcji to klucz do sukcesu. U nas nie ma mowy o bylejakości i wyłącznie chęci szybkiego zarobku. Takie postępowanie w naszej branży, w czasach ogromnej konkurencji, to równia pochyła dla firmy.
Nasi pośrednicy świetnie zdają sobie sprawę z tego, że czas wolny dla naszych zapracowanych klientów to dobro luksusowe. Kultura, wiedza i doświadczenie doradców En Casa sprawdzą się w każdej sytuacji i pomogą przejść przez każdy etap współpracy bezpiecznie, spokojnie i bez męczących formalności.
Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów i przekonaj się, dlaczego En Casa to wybór, który przynosi rezultaty. Skontaktuj się z nami już dziś i pozwól nam rozpocząć współpracę, która przyniesie korzyści obydwu stronom. Jesteśmy pewni, że razem możemy osiągnąć więcej!