Umowa na wyłączność w dobie epidemii. Część 2. Marketing oferty
Wybuch pandemii COVID-19 sprawił, że pojawiło się wiele pytań dotyczących branży nieruchomości. Tym samym potrzebne jest wdrożenie nowych rozwiązań i narzędzi aktualnych do obecnego stanu. Musimy działać inaczej, co nie znaczy mniej skutecznie. Niezmiennym pewnikiem jest to, że współpraca klienta z agentem na zasadach wyłączności, zawsze była dobrym wyborem. Forma umowy na wyłączność w obecnej sytuacji wzrasta na sile, a argumenty nabierają nowego znaczenia.
Nie raz już pisaliśmy o zaletach umowy na wyłączność oraz rozmawialiśmy o niej w naszym programie DUETY En Casa.
W obecnej sytuacji klienci jeszcze bardziej doceniają tę formę współpracy i kierują swoje zlecenia do zaufanych agentów. Wiedzą, że będą potraktowani z najwyższą dbałością, troską, profesjonalizmem oraz zaangażowaniem. Gwarancja rzetelnej pracy i obsługi Premium jaką zapewnia agent danego biura nieruchomości daje klientowi poczucie bezpieczeństwa i możliwość skupienia się na tym co najistotniejsze w obecnej chwili dla klienta czyli zdrowiu, rodzinie oraz pracy lub biznesie.
W tym wpisie oraz w załączonym video chcemy podkreślić rolę „agenta na wyłączność” w jednym z elementów procesu transakcyjnego. Dzisiaj zaprezentujemy marketing Twojej oferty nieruchomości – w czym może Ci pomóc (lub wręcz Cię wyręczyć) Twój agent nieruchomości.
Strategia sprzedaży
Aby dotrzeć z ofertą do najliczniejszej grupy osób zainteresowanych zakupem nieruchomości Twój agent nieruchomości wraz z zespołem przygotuje dokładną strategię i analizę sprzedaży nieruchomości na podstawie Twoich kryteriów i oczekiwań. Wypracuje język komunikacji oraz wybierze odpowiednie narzędzia, z których będzie korzystał podczas późniejszej promocji oferty.
Przygotowanie nieruchomości
Do sprawnego i skutecznego procesu sprzedaży (lub wynajmu) niezbędne jest skrupulatne poznanie nieruchomości. Abyśmy mogli z pełną dokładnością zająć się wszystkimi etapami dotyczącymi danej transakcji zależy nam na jednym spotkaniu z Tobą (możliwość spotkania również online!), na którym wspólnie omówimy Twoje potrzeby, oczekiwania oraz objaśnimy ewentualne niejasności i obawy.
Każda nieruchomość ma potencjał i jest wyjątkowa, ale aby agent mógł doprowadzić do jej sprzedaży musi poznać wszystkie atuty Twojej nieruchomości, aby odpowiednio je wykorzystać. Natomiast, by zapewnić owocne negocjacje równie ważne jest poznanie ewentualnych minusów i zmianę ich w plusy. Klienci zadają różnego rodzaju pytania, a zadaniem agenta jest adekwatna odpowiedź na każde z nich. Dzięki pełnemu zaangażowaniu każdej ze stron agent będzie w pełni przygotowany na „każdy scenariusz” prezentacji minimalizując możliwość pojawienia się niewygodnych pytań i zakłopotania.
Sukces jest wynikiem zarówno pracy agenta jak i klienta, dlatego gorąco namawiamy do otwartych rozmów już na pierwszym etapie ustaleń dot. współpracy i harmonogramu.
Oferta doskonała
Odpowiednie przygotowanie oferty oraz jej dobry start mogą okazać się kluczowymi elementami procesu sprzedaży. Szczególnie ważne jest to w obecnej sytuacji, kiedy rynek jest niepewny, a każdy potencjalny klient jest na wagę złota. Twój agent nieruchomości „na wyłączność” zadba, aby oferta przygotowana z najwyższą starannością trafiła do każdego potencjalnie zainteresowanego.
Agent przygotuje precyzyjny opis (podkreślający atuty nieruchomości), atrakcyjne zdjęcia, dołączy do tego czytelny rzut, może pokusi się również o tzw. spacer 3D lub video. Bazując na swoim doświadczeniu wybierze narzędzia do prezentacji, które najlepiej będą pasowały i prezentowały Twoją nieruchomość. Jest to kluczowe w dobie pandemii, kiedy bezpośredni kontakt między ludźmi jest ograniczony. Chcemy, aby potencjalny klient zobaczył najważniejsze treści wyselekcjonowane przez nas. Zależy nam także, aby poczuł klimat Twojej nieruchomości i dostrzegł wyjątkowość tym samym, aby „zakochał się” już na etapie prezentacji online.
Prezentacja doskonała
Twój agent nieruchomości „na wyłączność” zawsze dba o stały kontakt z zainteresowanymi, o odbieranie telefonów, zapytania mailowe i dostarczanie aktualnych informacji. Ty zajmujesz się swoimi ważnymi sprawami, a Twój agent pracuje dla Ciebie. Również podczas pandemii Koronawirusa.
Wprowadzone ograniczenia dotyczące przemieszczania i spotykania się osób sprawiły, że prezentacje nieruchomości przeniosły się w dużej mierze do świata wirtualnego – tak piszę portal Get Home w wywiadzie z Małgorzatą Podbielską. Tak jest w przypadku agencji En Casa, ale nie tylko. Twój agent nieruchomości zadba o prezentację zapewniając bezpieczeństwo i skuteczność.
Agent dysponuje szeregiem takich rozwiązań jak prezentacja nieruchomości online podczas video prezentacji, zorganizowanie Dnia Otwartego Online lub tzw. „chata” podczas Spaceru 3D. Sposobów jest wiele, a wybranie odpowiednich narzędzi zwiększa skuteczność sprzedaży jednocześnie realizując Twoje oczekiwania.
Pozwól nam wybrać metodę dotarcia do klienta. Daj nam szansę wykorzystać nasze wieloletnie doświadczenie i wiedzę, a Tobie zagwarantować możliwość zajęcia się tym co naprawdę dla Ciebie ważne.