Zajmij najlepsze miejsce z En Casa. Nowoczesny marketing w praktyce

Internet jest elastyczny — przestrzeni na informacje i ogłoszenia wystarczy dla każdego. Jak jednak w tym konkurencyjnym środowisku wybić się ze swoją propozycją „na jedynkę” i dotrzeć do grona odbiorców, zainteresowanych ofertą? W En Casa nie liczymy na czary-mary. Stawiamy na nowoczesny marketing.

Niezależnie od tego, czy szukasz eklektycznej komody, koszulki kolarskiej, czy nowego mieszkania, przygoda zaczyna się zazwyczaj tak samo. Najpierw rodzi się potrzeba, a później misja odnalezienia wymarzonego przedmiotu. Większość z nas poszukiwania rozpoczyna w podłużnym okienku wyszukiwarki. Po wpisaniu hasła zaledwie sekunda dzieli nas od otrzymania kilkunastu stron poleceń odpowiedzi na dane zapytanie. Największą szansę na bliższe zapoznanie się z ofertą mają strony z TOP10 wyników. 

Jeśli chcesz szybko znaleźć wymarzony dom — będziesz klikać. Jeśli chcesz sprzedać mieszkanie, szczyt listy jest Twoim priorytetem. To misja niełatwa, czasochłonna i zarezerwowana dla nielicznych. Szczęśliwie En Casa jest w gronie wybrańców, którzy skutecznie przedzierają się przez zasieki konkurencji i zdobywają dla klientów na wyłączność najwyższe pozycje. Jak to możliwe?

Recepta na sukces ma parę punktów. 

Na początku było słowo…

Klient podpisujący z nami umowę eksluzywną otrzymuje pełne wsparcie przy przygotowaniu oferty pod sprzedaż oraz jej właściwym promowaniu z wykorzystaniem maksymalnych zasięgów strony i pozostałych kanałów dotarcia biura En Casa. 

Tworzymy profesjonalne opisy oferty, które są przystępne dla odbiorców oraz… robotów Google! Dzięki temu możemy liczyć na ich przychylność i lepszą ocenę, co bezpośrednio przekłada się na pozycjonowanie strony. Zależy nam na tym ze względu na zajmowanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, jak i ze względu na stabilność. Kradzież strony internetowej to zjawisko o wiele mniej prawdopodobne, niż kradzież profili w mediach społecznościowych. Dzięki temu możemy gwarantować klientom większe poczucie bezpieczeństwa.

Istotna jest również rozpoznawalność marki i siła domeny, co działa na naszą korzyść. Google wie, że od lat serwujemy content merytorycznie wartościowy i ciekawy z perspektywy odbiorców, dlatego chętnie poleca naszą witrynę. 

Wykorzystujemy to, walcząc o zasięgi ogłoszeń. Tworzymy artykuły blogowe o sprzedawanych nieruchomościach i udostępniamy oferty, które powstają z poszanowaniem zasad SEO copywritingu. Wiemy, jak istotne są odpowiednio dopasowane słowa kluczowe i struktura tekstu. Dzięki temu nasz klient nie musi mieć o tym pojęcia.

Zajmiesz najlepsze miejsce, dzięki naszej pozycji

Mądrzy ludzie mówią, że jeśli chce się naprawić świat, trzeba zacząć od siebie. My przekładamy to na sposób działania w obrębie strony internetowej. Jeśli chcesz zapewnić klientowi na wyłączność najlepsze zasięgi oferty, zacznij od solidnego pozycjonowania swojej domeny. 

W En Casa dbamy o wysoką pozycję strony. Każdego dnia dostarczamy wartościowych, nowych treści — wzbogacamy ją o dodatkowe opisy, jak również zdjęcia, materiały video. Dodatkowo czuwamy nad uporządkowaną strukturą, co ułatwia nawigowanie.

To między innymi transparentny podział na specjalizacje naszych agentów, czyli ściśle określone obszary, na których działają eksperci. Osoby odwiedzające naszą stronę, ze sprecyzowanymi oczekiwaniami, łatwo odnajdują oferty, którymi są realnie zainteresowane. Na odrębnych podstronach czytają o atutach poszczególnych lokalizacji. To wartość dodana do procesu poszukiwań, jak i bonus przy ocenie naszej strony przez Google. Dzięki temu ogłoszenia En Casa mają większy zasięg i docierają do większej liczby potencjalnych nabywców. To może znacząco skrócić czas potrzebny do sprzedaży nieruchomości

– wyjaśnia Aleksandra Supel z En Casa.

Przemyślana struktura strony En Casa to również podział na typy nieruchomości. Poza domami i mieszkaniami w konkretnych dzielnicach Warszawy i podwarszawskich miejscowości dedykowanymi podstronami promujemy niezwykle atrakcyjne ofertyferty. Posiadasz rezydencję lub penthouse na sprzedaż? Ogłoszenie będzie prezentowane w specjalnej zakładce.

Ludzie kupują oczami, dlatego tworzymy mieszkaniowe dzieła sztuki

Profesjonalnie wykonane zdjęcie ekskluzywnej przestrzeni przyciąga uwagę, a czasem wyraża więcej niż 1000 słów. W En Casa współpracujemy z ekspertami, którzy gwarantują home staging oraz sesje zdjęciowe na mistrzowskim poziomie. Potwierdzeniem może być choćby nagroda Wizjery 2023, którą zdobyliśmy w zeszłym roku, wyprzedzając konkurentów w kategorii „Najlepsze zdjęcie prezentujące mieszkanie na sprzedaż”.

Jury doceniło umiejętność tworzenia spójnych wnętrz z niepowtarzalnym klimatem. Ten efekt uzyskujemy między innymi poprzez home staging – kreujemy idealny wizerunek oferty dostosowany do obecnych trendów i preferencji potencjalnych klientów. Zdjęcia i materiały video promowanych mieszkań publikujemy na stronie biura En Casa, w naszych mediach społecznościowych i kanałach płatnych. 

Unikalne treści z frazami kluczowymi dodają opisywanej na blogu ofercie prestiżu, są też atrakcyjne dla robotów Google. Dodatkowo domy oraz mieszkania prezentujemy w postach i relacjach na profilach biura oraz naszych agentów w mediach społecznościowych. Nasze reklamy sponsorowane wyświetlają się na Facebooku i Instagramie. Nie zapominamy również o świecie biznesu na LinkedIn. Informacje o ofertach na wyłączność udostępniamy członkom zamkniętych grup tematycznych, związanych ze światem nieruchomości premium. Do tego dochodzi jeszcze promowanie propozycji z wyższego segmentu materiałami video, które publikujemy w serwisie Youtube. Działamy w trendzie nowoczesnego marketingu, tworzymy reelsy, filmy, które zwiększają zasięg. Otaczamy komunikatem potencjalnych klientów. Mamy dobrze zdefiniowaną grupę odbiorców, więc trafiamy jedynie do osób naprawdę zainteresowanych transakcją premium

– tłumaczy Magdalena Kacperczyk, Marketing Manager w biurze En Casa.

Dobrym wsparciem przy podejmowaniu decyzji o zakupie są tworzone przez nas plany 2D i 3D nieruchomości. Dzięki nim klient poszukujący może szybko „przenieść się” do wnętrza mieszkania, nie wychodząc z obecnie zajmowanego lokum. 

Szlachetność papieru i druku

Nie samym digitalem człowiek żyje. Dla naszych klientów na wyłączność tworzymy też tradycyjne, eleganckie ulotki prezentujące promowaną nieruchomość. Ich ekskluzywna forma zapisuje się w pamięci potencjalnych nabywców. To dla nich też łatwiejszy, namacalny powrót do zdjęć przestronnego salonu lub klimatycznej kuchni.

O możliwości zakupu nieruchomości informują też dedykowane banery i reklamy drukowane w ekskluzywnym magazynie Entrada.

Ściśle określona grupa odbiorców

Jeśli chcesz dotrzeć z komunikatem do właściwego odbiorcy i realnie go zainteresować, musisz wiedzieć, kim on jest. To z kolei wytyczy drogę dotarcia do niego! W En Casa dopasowujemy strategię sprzedaży do konkretnej oferty. 

Część domów i mieszkań z naszego portfolio sprzedajemy w systemie off market. Informacje o nieruchomościach udostępniamy wtedy jedynie w ogólnopolskim systemie wymiany ofert MLS, naszej wewnętrznej bazie klientów En Casa i zaufanym agentom prestiżowych biur nieruchomości, z którymi współdziałamy. Kolejnym etapem procesu sprzedaży jest rozszerzona promocja w największych serwisach z ogłoszeniami, łącznie z nieustannym dbaniem o właściwe pozycjonowanie i wyświetlanie ofert En Casa na szczycie listy. Promocja podparta zostaje także pojawieniem się ogłoszenia na oficjalnej stronie naszego biura i promowaniem w kampaniach płatnych. Poszukujący dowiedzą się o nieruchomości na sprzedaż także dzięki mediom społecznościowym. Warto nas obserwować, by być na bieżąco

– zachęca Magdalena Kacperczyk.

O efektach podejmowanych działań klient dowiaduje się z cyklicznie dostarczanych raportów

Chcesz dotrzeć z ofertą swojej nieruchomości do szerokiego grona odbiorców, ale nie wiesz, jak zawalczyć o topowe pozycje? Wystarczy znajomość dwóch fraz kluczowych: „En Casa” i „Umowa na wyłączność”. Enter!

FORMULARZ

Umów się z nami na spotkanie
i odkryj nowy komfort obsługi

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EN CASA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Studencka 55, 02-735 Warszawa, moich danych osobowych w postaci: imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu, w celach marketingowych, w tym do przesyłania mi ofert dotyczących usług w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami (w tym ofert dotyczących nieruchomości) oraz informacji na temat prowadzonej działalności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od EN CASA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Studencka 55, 02-735 Warszawa, komunikacji marketingowej oraz informacji handlowych, w tym ofert dotyczących usług w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami (m.in. ofert dotyczących nieruchomości) oraz informacji na temat prowadzonej działalności, poprzez:

*  pola wymagane

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest EN CASA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, ul. Studencka 55, 02-735 Warszawa.… czytaj więcej